Kyseenalaista omat näkemyksesi – mekin teemme niin

Onway on asiakasymmärryksen edelläkävijä. Olemme tehneet kymmenen vuotta töitä Customer Insight -liiketoiminnan kovassa ytimessä, haastatelleet yli 2300 ylimmän johdon päättäjää ja selvittäneet, miten asiakas kokee saamansa arvon. Mistä arvo muodostuu?

Seuraava

Onway on asiakasymmärryksen edelläkävijä. Olemme tehneet kymmenen vuotta töitä Customer Insight -liiketoiminnan kovassa ytimessä, haastatelleet yli 2300 ylimmän johdon päättäjää ja selvittäneet, miten asiakas kokee saamansa arvon. Mistä arvo muodostuu?

Haastattelujen aikana on käynyt selväksi, että kaikki aiemmin opittu täytyy kyseenalaistaa. Haastatteluja tehneet Onwayn konsultit ovat oppineet, että vain kyseenalaistamalla voi luoda uutta. Asiakkaan arvot ja tapa ostaa eivät muutu sen mukaan, toimiiko hän yksityisenä kuluttajana vai yrityksen ammattiostajana. Hän tekee päätöksiä yksilönä. Futuristi Peter Schwartzin mielestä B2B ja B2C ovat jo mennyttä maailmaa. B2I, siis Business to Individual, ohjaa meitä oikeaan suuntaan, pohtimaan yksilön odotuksia.

Miten yksilön saama arvo syntyy? Yksilön – päättäjän – odotukset ja arvot ovat se pohja, jolle liiketoiminnan tulevaisuus täytyy rakentaa.

Kovaa työtä kovissa yrityksissä

Onwayn vahva näkemys asiakasymmärryksen kasvattamisesta, myyntiprosessien kehittämisestä ja yleensäkin koko toimitusketjun kipupisteiden tunnistamisesta on saattanut meidät yhteistyöhön Suomen johtavien yritysten kanssa. Viimeisen vuoden aikana asiakkaitamme ovat olleet muun muassa Atria, Valio, MetsäTissue, Neste sekä Suomen johtavat kiertotalousyhtiöt. Lisäksi olemme tehneet yhteistyötä IT-alan suunnannäyttäjien kanssa: Futurice, Solita, Innofactor, Nitor, Nordcloud ja Visma ovat kaikki käyttäneet hyväkseen Onwayn asiantuntemusta.

Onwayn poikkeuksellisena vahvuutena voi pitää juuri sitä, että meillä on näkemys liiketoiminnan kovasta ytimestä ja sen kehittämisestä paremman asiakasymmärryksen kautta. Samalla meillä on hyvin tarkkaa ja syvällistä tietoa työn tekijöistä, yksilöistä jotka tuottavat jokaisen yrityksen lisäarvon. Tästä kokonaisvaltaisesta näkemyksestä hyötyy jokainen Onwayn asiakas.

VARAA AIKA ETÄTAPAAMISEEN TÄSTÄ 

Takaisin