Futuricella on koko yrityksen historian ajan panostettu henkilöstön hyvään mieleen. – Kun meillä on kivaa, asiakkaillakin on kivaa – ja toisinpäin, Anni Tölli yksinkertaistaa.
Asiakaspalautetteen kerääminen on Futuricella normaalia toimintaa. – Pidämme aina projektin lopussa vuorovaikutteisen palaute-workshopin, Tölli sanoo. – Kun haluamme saada lisää objektiivisuutta, käytämme ulkopuolista apua. Olimme kuulleet Onway Oy:n avainasiakasanalyysistä hyviä kommentteja, joten otimme heihin yhteyttä.
Onwayn avainasiakasanalyysi soveltuu erinomaisesti Futuricen kaltaisen yrityksen tarpeisiin ja tukee heidän brandiaan. – Meillä on kokemusta yli 200 IT-alan yrityksen kanssa tehdyistä asiakastutkimuksista, kertoo partneri Hannu Suikkanen. – Tätä taustaa vasten voi sanoa, että Futuricella on poikkeuksellisen vahva halu käydä keskustelua asiakkaan kanssa. Analyysin avulla voidaan auttaa asiakasta miettimään, mitä he odottavat Futuricelta ja millainen suhde yritykseen halutaan luoda. Tässä mielessä Futuricelle toteutettu AAA toimi erinomaisesti, Suikkanen tiivistää.
Futuricen tiiminvetäjä Antti Kosonen käytti analyysin purkutilaisuudessa ilmaisua ”jäätävän hyvää dataa”. Hän totesi, että vaikka Futurice tekee projektitoimituksia, heillä voisi olla opittavaa siitä miten hyvin Onway pystyi kommunikoimaan projektista alussa, sen aikana ja projektin jälkeen. – Tämä on parasta palautetta mitä voimme saada, Hannu Suikkanen arvioi. – Kaikki osapuolet olivat tutkimukseen tyytyväisiä – Onway, Futurice ja kyselyyn vastanneet asiakkaat, joista 100% suosittelee yhteistyötä Futuricen kanssa, Suikkanen iloitsee.