mt_logo_TRANSPARENT2

Case: Metsä Tissue
Kansainvälisen myyntiorganisaation asiakasymmärryksen kehittäminen

MIKÄ OLI HAASTE?

Haasteemme oli päästä syvemmälle tärkeimpien asiakkaidemme avainhenkilöiden yksilöllisiin näkemyksiin yhteistyöstä ja tulevaisuudesta. Yksilöllisesti, mutta kuitenkin kansainvälisesti yhtenäisellä ja yhteismitallisella tavalla.”

Timo Rönkkö / Business Intelligence Director
MetsäTissue Oyj

Loimme kansainvälisesti yhtenäisen tavan hakea tärkeimpien asiakkaiden avainhenkilöiden näkemykset tulevaisuuden yhteistyöstä ja siten että he myös itse hyötyvät siitä. Kolme keskeistä näkökulmaa nykyisen yhteistyön onnistuminen ja suosittelu (Net Promoter Score), tulevaisuuden kasvumahdollisuudet (Growth Potential Score) ja yhteistyön taso ja syvyys (Level of Partnership).”

Tero Rönnqvist / Tutkimus- ja kehityspäällikkö, Partneri
Onway Oy

MITÄ TEIMME?

MITÄ ON SAATU AIKAAN?

Nykyinen yhteistyö asiakkaiden kanssa toimii vakiintuneesti ja varmasti. Asiakkaat ovat siihen myös erittäin tyytyväisiä. Onwayn toteuttaminen avainasiakashaastattelujen avulla keskustelut asiakkaiden kanssa on saatu siirtymään yhä enemmän kohti tulevaisuutta ja kasvumahdollisuuksia.”

Timo Rönkkö / Business Intelligence Director
MetsäTissue Oyj

Takaisin ylös