Valio_Food_Solutions_logo_BLUE_RGB

Case: Valio
Suomen paras asiakaskokemus myyntikulttuurin kehittämisen avulla

MIKÄ OLI HAASTE?

Valio Food Solutionsin asiakkaat ovat itsekin ruoka-alan ammattilaisia ja tavoitteemme on tarjota ’Suomen paras asiakaskokemus’. Tämän pohjaksi tarvittiin tarkkaa tietoa asiakkaiden näkemyksistä sekä odotuksista tulevaisuudesta. Samoin tarvittiin vertailutietoa toimialan parhaista toimintatavoista.”

Tuomas Sorri / Kaupallinen johtaja
Valio Food Solutions

Loimme uuden tutkimusmallin, jossa on mukana sekä henkilökohtaiseen yhteistyöhön että tuotteisiin ja myös tulevaisuuden trendeihin liittyviä teemoja. Vaikka asiakkaita on paljon, tutkimusmalli porautuu kunkin asiakkaan yksilölliseen tilanteeseen. Asiakkaiden näkemysten perusteella laadimme myyjille henkilökohtaiset myyjäkäsikirjat ja kehityspolut.”

Tero Rönnqvist / Tutkimus- ja kehityspäällikkö, Partneri
Onway Oy

MITÄ TEIMME?

MITÄ ON SAATU AIKAAN?

Myyjäkäsikirjoista saatava hyöty auttaa Valiota sekä yksittäistä myyjä ylläpitämään ja parantamaan omaa osaamista asiakassuhteen ylläpidossa sekä tavoitteiden saavuttamisessa. Myyjäkäsikirja toimii yhtenä osana myyjän kehityskeskustelua sekä myyjän henkilökohtaisen kehittymisen tukemista.”

Tuomas Sorri / Kaupallinen johtaja
Valio Food Solutions

Takaisin ylös